Regulamin
REGULAMIN ORGANIZACYJNY KLINIKI:
SMILE DENTAL CLINIC WAWRZYN I HERMANOWICZ SPÓŁKA JAWNA
Klinika Stomatologiczna Smile Dental Clinic Wawrzyn i Hermanowicz Spółka Jawna przy ulicy Pogodna 4C lok. U10 w Białymstoku jest Podmiotem Leczniczym, działającym na podstawie zezwolenia wydanego przez Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku.
Klinika Smile Dental Clinic Wawrzyn i Hermanowicz Spółka Jawna jest praktyką prywatną i nie udziela świadczeń w ramach NFZ.
UMAWIANIE PACJENTÓW NA WIZYTY
* Wizyty mogą być umawiane telefonicznie pod numerem stacjonarnym 85 722 29 40 lub komórkowym 882 706 450, 728 657 461, 736 223 882, osobiście w recepcji Kliniki lub przez internet za pośrednictwem systemu Znany Lekarz.
* W celu zapewnienia dostępności terminu, Pacjent powinien zarejestrować się na wizytę z minimum kilku dniowym wyprzedzeniem.
* Na pierwszą wizytę standardową rezerwujemy dla Pacjenta maksymalnie 45 min, na wizytę endodontyczną (leczenie kanałowe) od 1,5- 2h.
* Lekarz nie udziela konsultacji przez telefon, ani w innym miejscu niż bezpośrednio przy fotelu dentystycznym w gabinecie.
* W przypadkach nagłych i bólowych staramy się wyznaczyć wizytę w najbliższym możliwym terminie.
* Dzień przed planowaną wizytą kontaktujemy się telefonicznie z pacjentem w celu jej potwierdzenia. W przypadku braku kontaktu, wysyłamy SMS z informacją o wizycie. Jeżeli wizyta nie zostanie potwierdzona przez Pacjenta do godziny 18:00 w dniu potwierdzania wizyty, taka wizyta zostaje anulowana.
PIERWSZA WIZYTA
* Na pierwszej wizycie poprosimy Pacjenta o okazanie dokumentu tożsamości w celu identyfikacji i wypełnienia Karty Pacjenta
* Pacjent wypełnia ankietę ,,Informacja dotycząca stanu zdrowia pacjenta”
* Pacjent podpisuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych, Gwarancję i zgodę na badanie radiologiczne oraz zapoznaje się z obowiązującym regulaminem działania palcówki.
* Przed przystąpieniem do zabiegu Pacjent podpisuje zgodę.
* Na pierwszej wizycie w naszej Klinice wymagane jest wykonanie zdjęcia pantomograficznego.
* Prosimy o zgłaszanie się na pierwszą wizytę 15 minut wcześniej w celu wypełnienia powyższych formularzy i zrobienia zdjęcia pantomograficznego (100zł). Pacjent może również dostarczyć własne zdjęcie pantomograficzne nie starsze niż rok.
* Po zbadaniu pacjenta lekarz ustala orientacyjny plan leczenia, przedstawia alternatywne metody postępowania i wstępny kosztorys.
* Zabieg profesjonalnej higienizacji (skaling, piaskowanie, fluoryzacja ) musi być wykonany jako pierwszy krok przed rozpoczęciem leczenia.
KOLEJNOŚĆ PRZYJMOWANIA PACJENTÓW
* Bezwzględne pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę.
* Dokładamy wszelkich starań, aby Pacjenci byli przyjmowani zgodnie z wyznaczonym grafikiem. Niestety czasami występują nieprzewidziane sytuacje i niektóre zabiegi przedłużają się. Dlatego prosimy, aby pacjenci mieli przygotowaną odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do ewentualnych kilkunastominutowych opóźnień. W miarę możliwości powiadamiamy Pacjentów telefonicznie o zaistniałym opóźnieniu.
* Oprócz wykonania zaplanowanych na dany dzień zabiegów możemy przyjąć ponadplanowo wyłącznie Pacjentów z powikłaniami bólowymi powstałymi w trakcie aktualnie prowadzonego w naszej Klinice leczenia (kanałowego, protetycznego lub chirurgicznego)
* Aby przyspieszyć termin wizyty zapisujemy Pacjenta na listę rezerwową. Z tej listy wpisujemy Pacjenta na pierwsze miejsce zwolnione przez innego Pacjenta.
LECZENIE NA RATY W KLINICE SMILE DENTAL CLINIC
* Pacjent może rozłożyć leczenie na raty 0%
* Umowa podpisywana jest bezpośrednio w Klinice
* Kwota maksymalna jaką możemy rozłożyć na raty 0% jest to 6000zł
* Maksymalna liczba rat 6
SPÓŹNIENIE NA WIZYTĘ
* Spóźnienie się na wizytę powyżej 15 minut jest traktowane jako rezygnacja z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny zapisany Pacjent.
ODPŁATNOŚĆ ZA ŚWIADCZONE USŁUGI
* Odpłatność za świadczone usługi następuje po każdej wizycie, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
* Przed przystąpieniem do wykonania pracy protetycznej Pacjent wpłaca zaliczkę w wysokości 50% wartości uzupełnienia protetycznego.
* W przypadku braku współpracy dziecka na wizycie (dziecko nie pozwala na wykonanie zabiegu) nieefektywna wizyta dziecka- opłata wynosi 100zł
PROWADZENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ ORAZ WARUNKI JEJ UDOSTĘPNIANIA
Klinika stomatologiczna Smile Dental Clinic Wawrzyn i Hermanowicz Spółka Jawna prowadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację medyczną osób korzystających ze świadczeń, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa. Udostępnianie dokumentacji następuje w trybie zapewniającym zachowanie poufności i ochrony danych osobowych. Maksymalną wysokość opłaty za udostępnianie dokumentacji medycznej określa art.28 ust.4 ustawy a dnia 6 listopada 2008 r o prawach Pacjenta i rzecznik Praw Pacjenta.
GWARANCJA – WARUNKI
W pełni odpowiadamy za jakość naszej pracy i udzielamy na nią gwarancję. Dzięki temu masz pewność, że nigdy nie zostaniesz ze swoim problemem sam. Jeśli masz jakiekolwiek uwagi na temat wykonanego zabiegu możesz pytać o wszystko stomatologa. Czas trwania gwarancji liczony jest od dnia wykonania pracy.
Warunkiem gwarancji jest badanie kontrolne jak również zabieg profesjonalnej higienizacji (scaling, piaskowanie, fluoryzacja) przeprowadzane co 6 miesięcy.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
* Prac tymczasowych- korony tymczasowe, protezy natychmiastowe osadzone bezpośrednio po usunięciu zębów, wymagające podścielenia po jakimś czasie
* Prac, przy których wykonywaniu Pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały na wyraźne życzenie Pacjenta
* Ponownego leczenia endodontycznego
* Samodzielnie naprawianie prac protetycznych
* Wszelkich napraw prac protetycznych z wyjątkiem napraw gwarancyjnych
NIE PODLEGAJĄ GWARANCJI USZKODZENIA POWSTAŁE W WYNIKU:
* Złamań korony zęba pomiędzy wizytami leczenia endodontycznego.
* Złamań koron zębów leczonych endodontycznie, a nie odbudowanych protetycznie.
REKLAMACJA NIE JEST UWZGLĘDNIANA W PRZYPADKU GDY PACJENT:
* Przerwał zaplanowane leczenie.
* Nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej.
* Nie zgłasza się na wizyty kontrolne wyznaczone po zakończeniu leczenia.
* Użytkuje lub przechowuje protezy niezgodnie z zaleceniami lekarza.
* Samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego.
* Uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień.
* Cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami).
* Ma postępujące zaniki kostne powodujące osiadanie protez.
* Uszkodził protezę poza jamą ustną.
Zasady przyjmowania Pacjentów ujęte w powyższym regulaminie funkcjonuje w naszej Klinice od kilku lat. Dobrze zorganizowana praca daje możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na poziomie satysfakcjonującym w najwyższym stopniu zarówno Pacjenta jak i cały personel Kliniki.
KARTA PODARUNKOWA
Karty podarunkowe upoważniają do skorzystania z usług w Smile Dental Clinic w Białymstoku zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanej karty. Karty podarunkowe są ważne przez okres 6 miesięcy od daty ich zakupu- w tym czasie należy je zrealizować. Po upływie terminu ważności Karty jej wartość (cała lub nie wykorzystana część) zostanie utracona.
Kartę podarunkową można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług.
W celu uzgodnienia dogodnego terminu wizyty prosimy o kontakt z recepcją pod numerem telefonu stacjonarnym 85 722 29 40 lub komórkowym 882 706 450, 728 657 461, 736 223 882
Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie recepcji, że formą płatności za umawiany zabieg będzie Karta Podarunkowa.
Karty Podarunkowe nie podlegają wymianie ani zwrotowi na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z Kart, które zawierają kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług. Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Karty Podarunkowej, jeżeli wartość usług, z których chce skorzystać, opiewa na kwotę wyższą niż wartość Karty. Płatność Kartą nie można łączyć z promocjami i rabatami.
W przypadku nie pojawienia się na umówionej wizycie i nie odwołaniu jej 24 godziny przed jej realizacją, Karta Podarunkowa traci ważność.
ZASADY SPRZEDAŻY KART PODARUNKOWYCH:
Karty Podarunkowe wydawane są w eleganckiej formie i zapakowane w kopertę.
Karty Podarunkowe dostępne są w ciągłej sprzedaży i mogą opiewać na dowolną kwotę, wybrane usługi lub pakiety usług.